[Talk-cz] tema bakalarky

Jan Bilak jan.bilak.osm na gmail.com
Pondělí Září 20 21:02:31 UTC 2010

Ahoj,

myslím, že by se těch témat našlo o dost více, ale jde spíše o to, co
by tě bavilo dělat (nemyslím konkrétně, to bys pak téma nehledala),
ale druh práce (hromadné zpracování dat, algoritmické úlohy,
desktopové aplikace, klientskou část webové aplikace, serverové
aplikace, propojování existujících služeb, teoreticky zaměřená práce,
...).

Honza