[Talk-cz] tagování soch

alik dolezal alik.dolezal na gmail.com
Úterý Září 21 13:06:25 UTC 2010

21.9.10, Zdeněk Pražák <ZPrazak na seznam.cz>:

> Chtěl bych se zeptat, jakým způsobem způsobem mám otagovat například sochu
> svatého Jana Nepomuckého nebo Panny Marie ve volné krajině.
> tagy historic:memorial a historic:wayside_cross se mi na to nezdají.
> Pražák

Těch pár co sem ulovil sem zamapoval jako historic=wayside_shrine,
plus ještě něco do name.
Ale tohle moje tagování se mi stejně moc nezdá, když se totiž řeknou
boží muka tak si představím něco krapek jinýho než to co si představim
pod sochou sv. Jana Nepomuckého.
Existuje něco jako "tourism=artwork" + "artwork_type=sculpture" [1], a
dokonce sou už alespoň dva takový nody v CŘ [2][3].
Nu sám nevím co s tím...

1: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:tourism%3Dartwork
2: http://www.openstreetmap.org/browse/node/722730919
3: http://www.openstreetmap.org/browse/node/718036425