[Talk-cz] Pražský okruh

Jakub Sykora kubajz na kbx.cz
Středa Září 22 09:12:59 UTC 2010

Tak ono to vzniklo pravdepodobne pretagovanim contruction=motorway a
zrusenim highway=construction. Take nebylo celkem dlouho jasno, jestli
bude rychlostni nebo dalnicni. Ale je to fakt - nejak me to ani nenapadlo...

P.S.: Diky tomu, kdo me nastval, kdyz jsem to v patek pretagoval a on to
revertnul s tim, ze to jeste neni otevrene. Prijezdove cesty jsem
samozrejme nechal under construction, ale to bylo asi stale malo. Tak si
rikam, jestli takovehle upravy maji cenu...