[Talk-cz] Pražský okruh

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Středa Září 22 10:05:04 UTC 2010

Ahoj,

chtělo by to vytvořit robota, který by to podle udaného data otevření (uzavření)
automaticky upravil v daném datu (čase). Pak by jsme se nemuseli
předhánět, kdo to udělá co nejblíže danému datu, ale ten robot by to
prostě upravil přesně v daném čase. Ten robot by také mohl automaticky označit dotčené dlaždice jako dirty.

Je to mimochodem další problém, který by bylo možné řešit v rámci
bakalářky.

> Od: Mike <mike na mikecrash.com>
> Předmět: Re: [Talk-cz] Pražský okruh
> Datum: 22.9.2010 11:47:19
> Osobně se do těchto akcí raději nepouštím, protože pak vznikají
> konflikty. Občas mi to přijde jako soutěž, kdo to udělá dřív :)

Petr Dlouhý
petr.dlouhy na email.cz