[Talk-cz] Pražský okruh

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Čtvrtek Září 23 10:26:58 UTC 2010

Řekl bych, že to smysl má. Především by ten robot měl fungovat po celém světě, takže to budou nejméně stovky silnic ročně. Pokud je ta silnice v nějaké zapadlé vesničce, tak na ní může původní autor zapomenout (nebo jí radši nedá jako construction ale pro jistotu jí rovnou nakreslí jako silnici s tím, že to za nějakou dobu začne být pravda). To navíc nemusí být jen silnice, ale i jiné objekty, a ten robot může dělat i jiné věci. Ten údaj o otevření je tam užitečné psát tak jako tak, takže to pouze ušetří práci.
Ten robot může být navíc velice jednoduchý (teoreticky wget+cron+bash+xslt).

Možná je na to ale ještě brzo.