[Talk-cz] tema bakalarky

Martin Kokeš shr3k na typo3-hosting.com
Čtvrtek Září 23 13:09:20 UTC 2010

  Dne 22.9.2010 12:13, Stanislav Brabec napsal(a):
> To jde ještě vylepšit pokusem identifikovat chybu.

Nízké HDOP, VDOP a počet satelitů můžete pochopitelně eliminovat v
GPSBabelu např., ale free software, který by aproximoval více tras do
jedné případně vyhlazoval pěší tracklogy Kalman filtrem, ten ještě není
(mimo placené verze Efficasoft GPS Utlilities). Stává se, že prostě
jdete moc pomalu a satelity létají moc rychle, proto vznikají tak
kostrbaté logy, ačkoliv máte dobrý příjem.

MK