[Talk-cz] Co s trasou, která je asi špatně

Marek Prokop marek na sovavsiti.cz
Neděle Září 26 13:32:26 UTC 2010

Ahoj,

nějaký Němec teď zakreslil dlouhý úsek červené pěší trasy v oblasti
Aše a Chebu. Kontroloval jsem, zda to udělal správně a podle klasické
turistické mapy i podle vyhledávače tras KČT tam má dvě chyby -- v
jednom úseku vede trasa asi trochu jinudy a v jednom zřejmě nevede
vůbec, protože se asi jedná o dvě různé nepropojené červené trasy.

Co v takovém případě dělat? Napsal jsem zatím jen poznámku do fixme a
fixme:en s tím, aby to opravil někdo, kdo trasu na místě prozkoumá či
zná. Stačí to, nebo by se raději měly sporné úseky vymazat? Nejlepší
by asi bylo připojit tag fixme jen ke sporným úsekům, ale to zřejmě u
relace nejde.

Díky,

Marek