[Talk-cz] Pražský okruh

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Neděle Září 26 21:31:29 UTC 2010

Ahoj,

teď už tahle diskuze z mé strany trochu mimo mísu, protože jsem jediný,
kdo toho robota vehementně prosazuje, ale v dohledné době ho neplánuji
naprogramovat.

Jak už jsem psal, a na tom jsme se shodli všichni, tak udávat datum
(případně i čas) otevření do nějakého k tomu určeného tagu je dobré
vždycky. Případný robot by tedy neznamenal pro přispěvatele žádnou práci
navíc (nebo by se tam akorát přidal tag, který by funkci robota povolil).

Mapnik přerenderovává dlaždice automaticky po změně dat. Po celou dobu
funkce projektu OSM se jeho zpoždění stále zmenšuje. Zpoždění na některých
úrovních zoomu je jen v řádu hodin nebo i minut (ale na menších zoomech
není okruh dodnes). S takovým zpožděním už hraje roli, jestli se ta
silnice radši přetaguje o dva dny předem, nebo o půlnoci předem, nebo
dokonce v daný čas. Je pravda, že je to trochu honění si trika, ale může
to udělat OSM dobrou reklamu.
Ten robot může navíc označit příslušné dlaždice jako "dirty", a tím
přerenderování ještě uspíšit.

Navigace by samozřejmě měli využívat ten tag o tom otevření přímo a
nespoléhat se na robota.

--
Petr Dlouhý