[Talk-cz] Import adresních bodů - Nekonzistence cuzk:km a mvcr:adresa

jzvc jzvc na tpfree.fdns.net
Čtvrtek Září 30 10:53:56 UTC 2010

 Dne 29.9.2010 23:07, Pavel Machek napsal(a):

> No, is_in se hodi kvuli navigacim -- teda hlavne u ulic a mest. Prosim
> nechte ho tam, tusim ze je starsi nez addr:city a tim padem ho zna vic
> programu.
>
> A jinak jo, v is_in muze byt cela hierarchie.
> 									Pavel

Jak bylo receno, je to z historickych duvodu, ale u nove vkladanych dat
bych to tam necpal, postrada to smysl. Ony se casem aplikace naucej
pouzivat hranice a pak bude mozny to odstranit.