[Talk-cz] dibavod: vodn? toky uvnit? vodn?ch ploch

mat tes osmmtb na gmail.com
Sobota Duben 2 11:07:36 UTC 2011

Zdravim vespolek,

zkusil jsem na MTB mape opravit ty jmena uvnitr rybniku. Kdyby byly jeste
nejake chyby nebo navrhy tak dejte vedet, klidne sem nebo na mail.

Styly a dalsi veci k MTB mape se daji najit tady
http://sourceforge.net/projects/mtbmap-czechrep/
Neni to nijak kompletni, ale postupne tam snad vse pridam.

Martin Tesar
http://tchor.fi.muni.cz:8080/<http://tchor.fi.muni.cz:8080/?zoom=15&lat=49.03979&lon=14.77849&layers=B00>