[Talk-cz] opentrackmap a relace tras

Karel Volný kavol na seznam.cz
Úterý Duben 19 17:15:47 UTC 2011

Dne Út 19. dubna 2011 Michal Grézl napsal(a):

> to sou ty 3kila takovej neprekonatelnej problem?

mno, spíš to považuju za otázku slušnosti, přispět na projekt, ze kterého mám
užitek, aspoň tím obolem když už mi nevychází čas jak bych chtěl ... a přišlo
by mi naopak divné, kdyby to Radek prohlásil za one man show a že si přispět
nenechá

problém momentálně nejsou peníze, ale to, že nechci být držitelem domény, čili
buď potřebuju údaje o držiteli (=> osobní mail) abych to mohl zaregistrovat,
anebo si to tedy budoucí držitel musí zaregistrovat sám a říct mi, kam mu mám
kolik poslat

anebo se tu budem dohadovat tak dlouho, až nás někdo s registrací předběhne
:-)

viz výše, raděj 2. úroveň

K.