[Talk-cz] aktualizace mapových dlaždic - klient

Karel Volný kavol na seznam.cz
Čtvrtek Duben 21 11:00:31 UTC 2011

Dne Čt 21. dubna 2011 Michal 'vorner' Vaner napsal(a):
> Dobré ráno

> Nechce se mi sice nic psát, ale líné řešení by mohlo být mezi skript a
> server dát nějakou cache, řekněme polipo. On umí držet otevřené spojení
> mezi requesty,

wov, netušil jsem, že existuje něco tak inteligentního, že ty requesty spojí

> takže by se vyřešilo minimálně to.

druhá část mě tak netrápí, pokud si to pustím na počítači, který má poněkud
vyšší výkon, a pak jen syncnu na telefon

> Pokud ten bashový skript
> neumí to if-modified-since sám, tak by to uměl taky doplnit, ale v tom
> případě je asi potřeba mít mapu na disku 2* (jednou v cache).

to IMS umí právě ten curl

dík za tip!

K.