[Talk-cz] Mapování divadel, kin a galeríí

Ondřej Veverka veverond na gmail.com
Pátek Duben 29 14:45:38 UTC 2011

Zdravím,
v rámci projektu do školy děláme aplikaci která pracuje s daty OSM. Pro její
funkci,ale potřebujeme i data která v OSM nyní nejsou. Část dat chceme
domapovat, chci se tedy zeptat jak na mapování následujících věcí.

1) v rámci tagu amenity:theatre jsou mapovány jak divadla, tak opery atd.
Jak nejlépe oddělit tyto různé žánry. Na wiki jsem našel u tag
theatre:genre, ale v datech v rámci ČR jsem ho nikde neviděl použit? Využívá
se nebo zatím rohle rozdělení nebylo řešeno?

2) je nějaký způsob jakým by se dalo u kin rozdělit zda se jedná "o normální
kina" například na vesnici nebo v menších městech nebo jde o multi kino?

3) Jaký tak se používá k mapování galerií mapují se jako museum
(tourism=museum) nebo jako (amenity=arts_centre)

Předem díky za radu a odpověď

Ondřej Veverka