[Talk-cz] Značení mýta v České republice

jzvc jzvc na tpfree.net
Středa Srpen 3 09:33:48 UTC 2011

Dne 2.8.2011 18:17, Zdeněk Pražák napsal(a):
> Narazil jsem na problém.
> Uživatel Tomas Pajonk označil určitý úsek silnice 1.třídy č.33 tagem toll=yes. Jenomže mýto platí obvykle jen vozy nad 3,5 tuny a tag toll=yes se zatím používal jen u zpoplatněných dálnic a rychlostních komunikací, kde je třeba mít na osobáku dálniční známku.
> Bude potřeba toto nějak rozlišit, protože aplikace GpsMid mě pak na tu 33 nepustí ani s osobákem.
> Koukal jsem na Cz:Map Features a tam je uveden k poplatku jen tag toll=yes.
> Nevíte jak se tato situace mýtem zpoplatněných silnic I. třídy řeší
> Pražák
Jestli projdou sileny napady tech idiotu ve vlade, tak to brzo resit
nebude treba, protoze krome 2/3 ceny paliva budes i na kole odvadet za
kazdy najety km po tom nasem tankodromu.

V aktualni situaci se mozna mrkni nekam do ciziny, kde se plati myto na
dalnicich, mozna tam nejaky blizsi info bude. Mozna neco jako cena pro
osobak = 0, ale nic sem nenasel. Otazka zni, jak to zkousne navigace.
Napsal sem to do wiki k tomu tagu, ze je treba to bliz specifikovat.