[Talk-cz] znaceni tras nespravovanych KCT

jzvc jzvc na tpfree.net
Pondělí Srpen 15 10:28:02 UTC 2011

Dne 14.8.2011 9:45, Marek Prokop napsal(a):
> Ahoj,
>
> v Německu tohle zvládají docela dobře, a to tam mají hodně různých
> značek. Pár příkladů:
>
> Jakobsweg Tillyschanz > Nürnberg:
> http://www.openstreetmap.org/browse/relation/154595
>
> Fernwanderweg Görlitz - Greiz:
> http://www.openstreetmap.org/browse/relation/87127
>
> Malerweg: http://www.openstreetmap.org/browse/relation/114289
>
> Pak se to hezky vykresluje na http://hiking.lonvia.de/, což je zatím
> IMHO jediná použitelná turistická mapa.
Cus,

o te mape bych tedy rozhodne nerek ze je pouzitelna, nevim jake jsou
zvyklosti v Nemecku, ale 3 trasy blizko sebe (ruznobarevne)
vyrenderovane vsechny stejne zlute ...o soubehu ani nemluve, to je chaos
totalni.

http://hiking.lonvia.de/?zoom=14&lat=50.69978&lon=13.87578

Ad znacky, pokud jich nebude nepreberne mnoztvi (coz asi nebude), tak
bych je dotlacil normalne do znackovani na wiki.
No a pak tu sou jeste "oznacene - neoznacene" trasy (= nekde je nejaka
cedule/mapka, ale prakticky zadne znacky klasickeho provedeni) - ty by
asi mely mit nejake uni tagovani jako lokalni trasa.