[Talk-cz] sjednoceni znaceni chranenych oblasti

Jan Masopust masopust.jan na gmail.com
Sobota Srpen 20 18:12:22 UTC 2011

Ahoj,
dovolím si upozornit na jedno postarší vlákno -
http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/2010-March/004917.html
Myslím, že to vypadá zajímavě, a že by bylo škoda to zahodit. Ujme se toho
někdo?

masox