[Talk-cz] guidepost a trasa

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Pondělí Srpen 22 06:58:00 UTC 2011

Role guidepost není nijak standardizovaná ani zmíněná někde na Wiki, JOSM ji tedy nemůže znát a hlásí chybu. Nevidím ale problém to tak používat - zatím to jen slouží editorům mapy jako podrobnější informace o jednotlivých rozcestnících.

Nemělo by to způsobovat žádné problémy, a na žádné jsem zatím nenarazil. Aplikace, které neumí s body v relaci route pracovat je prostě ignorují.

Jestli myslíš, že je problém s tou zelenou přes půl toho obrázku z MTB mapy, tak to rozhodně není způsobené tím. Problém bude způsobený nějakým příliš ostrým úhlem na některé cestě nebo něčím podobným - pokusím se to najít a opravit.