[Talk-cz] guidepost a trasa

Marek Musil wopixe na volny.cz
Středa Srpen 24 07:40:52 UTC 2011

No, me se ta ustrelena cara zda spis chyba vykresleni - s menicim se
zoomem se meni i delka ustrelu.
Jinak guidepost do relace patri.

Ohledne guidepostu bych mel ovsem jeste trosku stejnou otazku. Ma byt
bod s guidepostem soucasti way po ktere vede dana trasa (1) nebo je
lepsi udelat puntik v miste, kde se presne rozcestnik nachazi (2) ?

1) Oznacnik je soucasti znacky, v podstate pokud jdu po znacce pohybuju
se od rozcestniku k dalsimu rozcestniku

2) Rozcestnik nelezi uprostred cesty ale temr vzdy je na nejakem
patniku, domu, stromu, keri, sutru jen pobliz i kdyz limitne u cesty.

Mara