[Talk-cz] posunuté cesty

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Čtvrtek Srpen 25 07:39:13 UTC 2011

Revertoval jsem to já na žádost uživatele "jik". Způsobil to uživatel "urquellplzen" v sadě změn [1] - je to ale jeho jediná editace. Mohlo jít o omyl/experimentování nebo o záměrné ničení mapy. Pokud je podobných ničících editací víc pod různými účty, mohl by to dělat jeden člověk - pak by se to asi mělo nějak řešit.
Můžeš tedy poslat čísla těch dalších podobných editací?

[1] http://www.openstreetmap.org/browse/changeset/9024155

> Od: "Petr Morávek [Xificurk]" <xificurk na gmail.com>
> Předmět: Re: [Talk-cz] posunuté cesty
> Datum: 24.8.2011 21:43:53

> To bylo velmi pravděpodobně v datech a už je to opraveno, jen se to na
> některých zoomech ještě nestihlo překreslit. Poslední dobou jsem už
> několik takových chyb revertoval.
>
> Petr

Petr Dlouhý
petr.dlouhy na email.cz