[Talk-cz] jak znacit zarostle turisticke cesty

jzvc jzvc na tpfree.net
Čtvrtek Srpen 25 13:03:53 UTC 2011

Dne 25.8.2011 14:24, Michal 'vorner' Vaner napsal(a):
> Dobré ráno

> Napadá me( tam nakreslit normálne( c(áru, dát ji do relace té znac(ky, ale nedat
> tomu ty tagy cesty, takz(e ta c(ára bude "holá".
>
> Nevím, jestli si s takovou s(íleností poradí ne(jaký renderer nebo router, ale
> pr(ijde mi to jako sémanticky nejbliz(s(í popis reálné situace.
>
> S pozdravem
To se IMO bude nelibit validatoru, co neco jako
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/Abandoned_highways
Odpovida to i pozadavku - cesta uz neexistuje, ale v terenu jsou stopy
po tom, ze tam byla.