[Talk-cz] jak znacit zarostle turisticke cesty

Jan Lana lana.jan na gmail.com
Pátek Srpen 26 08:16:13 UTC 2011

pouzil jsem tag abandoned, uvidim jak to bude vypadat a jak se to bude chovat v gps/routers.

jinak - ta cesta v lese uz opravdu neni - lide pravdepodobne pouzivaji cestu ktera je o kousek dal v lese a spojuje stejna mista.

co se tyce te louky, tak tam je zase asi problem to,   ze   vetsinu roku je to nejspis bazina, a opet, lze to obejit po druhe strane potoka, takze ta cesta take zanikla.

Napisu KCT zda nechteji cestu preznacit.

diky vsem za rady.

- Honza