[Talk-cz] Zkracování názvů

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Úterý Srpen 30 09:56:53 UTC 2011

> Od: alik dolezal <alik.dolezal na gmail.com>
> Předmět: Re: [Talk-cz] Zkracování názvů
> Datum: 30.8.2011 07:08:51
>
> napadají mě tyhle zkratky:
> čistírna odpadních vod -> ČOV
> zahradnická osada -> zahr. osada
> zahradnická kolonie -> zahr. kolonie
> chatová osada -> chat. osada
> dopravní podnik -> DP
>
> pak pro ulice:
> třída Legionářů -> tř. Legionářů

OK, přidal jsem. Akorát upozorňuji, že není úplně správné dávat pro zahrádkářskou kolonii tag "name=zahrádkářská kolonie". To není její skutečné jméno a informace o tom, že je to zahrádkářská kolonie je už obsažená v tagu "landuse=allotments".

> a poznámka:
> pokud je v názvu ulice slovo "nádraží" pak je zkráceno na "nádr."
> např. "U Městského nádraží" -> "U Městského nádr.", tohle zkrácení mi
> připadá v pořádku u označení stanice jako "Horní Dolní - hlavní
> nádraží" ale u názvu ulice se mi moc nezdá. Samozřejmě je otázkou,
> zda-li je vůbec možný vytvořit pravidlo, který tyhle dva případy
> rozliší.

OK, není problém omezit to pravidlo jen pro určité tagy.