[Talk-cz] MTB mapa

Karel Volný kavol na seznam.cz
Neděle Prosinec 4 14:46:55 UTC 2011

čest,

Dne Pá 2. prosince 2011 Václav Kubíček napsal(a):
> Ahoj, kam na wiki jsi měl konkrétně na mysli? Rád to tam doplním.

myslel jsem zmíněný značkový klíč
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/OTM_značkový_klíč

momentálně je tam akorát poznámka že "+bunker_type=pillbox pro řopík" ... a
jak označím zmíněný srub? - pouze vynecháním bunker_type asi ne, že, ostatně
jak by se potom rozlišil třebas pěchotní od dělostřeleckého, a jak se to
rozliší od toho, že typ není vyplněn proto, že autor objektu v mapě tomu
nerozuměl a nechtěl specifikovat typ bunkru, když ho nepoznal?

(btw, koukám, že to není příliš rozepsáno ani v anglickém popisu oněch tagů,
nechce se na to někdo vrhnout?)

plus dodat ikonky (resp. návrh) a nejlépe i příklad

> Dík.

naopak já děkuji za každé vylepšení mapy, ať už přímé, nebo nepřímé právě
doplněním dokumentace, podle které se pak mohou řídit ostatní

K.