[Talk-cz] Mapa Prahou na kole

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Čtvrtek Prosinec 8 10:07:07 UTC 2011

Ahoj,

sorry asi jsme na tom při spouštění zapomněli - přidáme tu zmínku do dokumentace a snad i do toho článku.

Mapnik2 umí MarkersSymbolizer, který používám pro všechny šipky a umožňuje mnohem lepší možnosti nastavení než LinePatternSymbolizer a umožňuje použít SVG s trasformací pro značky. Mapnik2 také umí jednoduše upravit jména tras pomocí name="' (' + [ref]+ ') '". Line offseting by měl být bez problému (je to použíté například na cyklopruhy).