[Talk-cz] OSM Inspector a stav přijetí licence

hanoj ehanoj na gmail.com
Neděle Prosinec 18 22:27:51 UTC 2011

> *** vyborne, pokud se divam na 3 nej kandidaty[1,2,3], pak se zda, ze
> importy odesilal jen Pavel. Nicmene jde o desitky changesetu (take
> opravnych po padu JOSM) i z dob kdy se jeste anotace changesetu
> nepouzivaly. Neni nejaky nastroj pro systematicke vyhodnoceni podle
> poctu a druhu uploadovany entit?
*** tri kandidaty jsem prosel a importy provadel pouze Pavel. Nasel
jsem 152 changesetu a umistil je na wiki [4] [5] vc zdrojoveho
dokumentu[6]. Za kontrolu vysledku diky.

ha
hanoj

[4] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Quick_History_Service
[5] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Quick_History_Service/Changeset_Lists