[Talk-cz] tracer

MP singularita na gmail.com
Úterý Prosinec 27 13:12:34 UTC 2011

Pachatele vetsiny nenavazanych budov jsem pred asi rokem kontaktoval a
pomohl mu nastavit si tracer aby tuhle chybu uz nedelal. Ty stare
budovy ktere byly natrasovany blbe (a neni jich zrovna malo :) ovsem
zustaly.

Takze pokud to nekomu nespojuje budovy, tak at rekne, poslu svoje
konfiguraky pro "tlustostenny" a "tenkostenny" katastr a navod k
pouziti.

Nejjednodussim resenim je ty budovy smazat a natrasovat znovu (ovsem
pozor na to jestli na ty budovy nekdo nepridal mezitim dalsi tagy,
jako napr. name, height, building:levels, apod... ktere je pak treba
na nove budovy prekopirovat)

Pokud maj tagy, tak lze napr. celou oblast presunout "pryc", znovu
natrasovat, dokopirovat tagy pres copy & paste a pak to presunute
smazat.

Martin