[Talk-cz] UIR-ZSJ - části obce, základní sídelní jednotky

LM_1 flukas.robot+osm na gmail.com
Středa Prosinec 28 14:37:22 UTC 2011

Co se týká tagování tak se nejlepší zdá návrh Petra Morávka (city
ručně vybraná největší města, town obce >3000, village ostatní obce,
samoty sídla, která nejsou obcí, locality pojmenovaná místa, kde nikdo
nebydlí.
Kopírování formálního statutu statutární město/město/městys/vesnice
nedává smysl, protože
1. neodpovídá ani počtem dělení city/town/village
2. status města nesouvisí s jeho velikostí ani významem, a podporovat
mentální masturbaci obyvatel samot s pár obyvateli, že jsou městem
není na místě
3. vypovídací hodnota by měla být univerzální => mělo by se použít
celosvětově srovnatelné měřítko jako je počet obyvatel.

Proti vlastnímu importu nic nemám, ale radši budu mít poloprázdnou
mapu, kde všechno bude správně než mapu plnou nesmyslů a duplicit.
Opravovat chyby je často mnohem horší než začít na čisto (týká se mj.
i importovaných špatně umístěných adresních bodů)

LM_1