[Talk-cz] import bodů či tras v kmz/kml

Karel Volný kavol na seznam.cz
Sobota Prosinec 31 10:36:32 UTC 2011

zdar,

> jsem tu zatím nový a chtěl bych se optat jak nejlépe dostat do OSM bodíky
> případně trasy, které jsem si loni vytvořil při přípravě cesty do Polonin.
> Zaznamenával jsem si to do GoogleEarth a odtud to dostanu v kml nebo kmz.
> Zatím jsem ale neobjevil funkční converter zdarma do gpx formátu, který asi
> jediný lze naimportit do OSM

nevím, jaký používáš editor, nicméně pokud se teprve rozkoukáváš a vybíráš,
tak doporučuju hodit očko na Merkaartor

Merkaartor načíst KML umí; a když nic jiného, můžeš ho alespoň použít pro
konverzi - importuješ KML, exportuješ GPX ...

***
pro kolegy doporučující gpsbabel - každý má představu o tom, co je "funkční"
jinou ... už jen takové detaily, že dokumentace na webu projektu není v
češtině a manuál popisuje jen příkazovou řádku, o GUI se neobtěžuje zmínit, to
se lze dočíst tak akorát v release announcementu, že tam nějaké nové GUI je,
no a stejně ani GUI není v češtině

a s "úplně jasným" vyhledáváním na Google mám také své zkušenosti ...

K.