[Talk-cz] dibavod A04 = ditch

"Petr Morávek [Xificurk]" xificurk na gmail.com
Neděle Únor 20 09:53:46 UTC 2011

Jachym Cepicky napsal(a):
> meliorace je určitě zajímavá informace ... ale není to ditch (příkop). V
> ČR jsou to většinou na zemědělských půdách "trubky v zemi", takže na
> povrchu se to moc neprojevuje

Problém je, že na data tohoto importu se nedá absolutně spolehnout - a
to ani v tom "jestli" tam něco vede, ani "kde" to vede, protože při
editacích jsem zjistil, že:
- Mnoho těch cest tvarem připomíná potok/strouhu, co zhruba v té oblasti
vede, jen je to s průměrnou přesností 20-70m, což je hodně špatné.
- Na některých místech tečou příkopy do kopce, nebo nesmyslně kříží sem
a tam jiné vodní toky.
- Editoval jsem ty "příkopy" i v některých mně dobře známých místech,
kde si jsem jistý, že skutečně žádný vodní tok na povrchu, ani pod ním
nevede - pokud tam něco byly v minulosti, tak už řádově desítky let
nefunguje.

Celkově tedy sice souhlasím, že informace o melioračních trubkách by
mohla být pro někoho zajímavá, ale data z tohodle importu mají tak
mizernou kvalitu, že asi nadělají víc škody, než užitku.

Petr