[Talk-cz] Označení rychlostních silnic

Ondrej Zajicek santiago na crfreenet.org
Sobota Únor 26 09:08:47 UTC 2011

On Sat, Feb 26, 2011 at 06:08:37AM +0100, Tomáš Hermann wrote:
>    Proč se označují rychlostní silnice jako trunk, když mají stejnou
>    návrhovou rychlost i parametry jako dálnice? V Rakousku je obdobná
>    situace, taky tam mají něco jako rychlostní silnice označované "S" a mají
>    je v motorway.

Minimalne podle tohoto:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Template:Highway:International_equivalence

Se oznaceni rychlostnich silnic jako trunk pouziva po znacne casti Evropy.
I kdyz je otazka, zda ta tabulka odpovida realite, napr. o Cesku se tam
tvrdi opak.

Bylo by dobre, kdyby nekdo, kdo ma jasnou predstavu o tom, jaky je stav
mapy a jaky je konsenzus na te zalezitosti, sjednotil webove zdroje:

rychlostni jako trunk:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cz:Czechia_roads_tagging

rychlostni jako motorway:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cz:Map_Features
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Template:Highway:International_equivalence

--
Elen sila lumenn' omentielvo

Ondrej 'SanTiago' Zajicek (email: santiago na crfreenet.org)
OpenPGP encrypted e-mails preferred (KeyID 0x11DEADC3, wwwkeys.pgp.net)
"To err is human -- to blame it on a computer is even more so."