[Talk-cz] dibavod: vodn? toky uvnit? vodn?ch ploch

Jakub Sykora kubajz na kbx.cz
Neděle Únor 27 12:09:14 UTC 2011

A proc by nemohly byt v mape treba doporucene trasy sjizdeni jezu na
rekach? Prijde mi to jako legitimni pozadavek...

Kdybychom meli resit dulezitejsi veci, mohli bychom se taky na OSM uplne
vykaslat...