[Talk-cz] Označenírychlostních silnic

Mike mike na mikecrash.com
Neděle Únor 27 19:57:18 UTC 2011

Ale k tomu slouží tag maxspeed a funguje bezvadně. Co chybí pro
navigace, tak je definice oblasti, kde je omezena rychlost, aby se na
všechny silnice uvnitř obce nemusel dávat tag maxspeed, ten by se měl
používat jen pokud je omezene rychlost značkou.

Osobně teď experimentuju s použitím tagu landuse=residential pro
definici obce pro omezení rychlosti. Kvůli tomu jsem kolem nás dodělal
do všech obcí tenhle tag. Zdá se, že to funguje docela dobře, i když to
není zcela přesné. ALe lepší něco než nic.

Typ silnice by měl opravdu určovat typ silnice bez ohledu na to, jak
rychle se tam v reálu jezdí. Silnice první třídy taky vede klidně obcí,
kde se jede 50 a pořád je to silnice první třídy.