[Talk-cz] licence na CHKO mapy

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Pondělí Leden 24 22:11:39 UTC 2011

Já se zeptám. Zatím to ale asi nemají zcela ujasněné. Do budoucna se
počítá s vyplněným copyrightem v metadatech wms (atribut attribution),
automaticky bude zobrazováno v mapě a v metadatech.

Jinak, až budete někdo hledat nějaké to "wms", mrkněte na
http://geoportal.gov.cz/web/guest/catalogue-client dejte hledat "wms"