[Talk-cz] "Infikovan?" data

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Neděle Červenec 3 12:13:35 UTC 2011

Ahoj!

> [...]
>      dulezita
>      data, od komercni firmy. Souhlasi s OdBL? A s kazdou dalsi licenci?
>      Protoze licence se ted muze zmenit treba na "libovolne komercni
>      pouziti dovoleno"....
>
>    Zrovna BNHELP jsou tak nekvalitní data, 3/4e poka 3/4dé kdy 3/4 na
>    jejich zbytky narazím, lituji 3/4e jsme je tenkrát importovali.
>    Kdy 3/4 si pak vezmu jak rychle byly hotové silnice 3. to/ídy, tak
>    jednieky a dvojky by byly v tom entuziastickém období hotové max. za
>    m`isíc ruen`i. Jó byla to jiná doba :-) (c)koda :-(

No nevim, co si to pamatuju tak data z BNHELPu to obdobi v podstate
odstartoval.

>    Jinak Pavle, jsem rád, 3/4e jsi neopustil konferenci, i kdy 3/4 u 3/4
>    se nechce^1 na projektu aktivn`i úeastnit. Po/emý^1lel jsem je^1t`i o
>    t`ich importech a m`il bych na Tebe jednu prosbu. Souhlasil bys prosím
>    s tím, aby se data, která jsi importoval (a pouze importy, ne data na
>    kterých jsi pracoval ruen`i) po/elicencovala na novou licenci?

Nova licence se mi nelibi, a hodne se mi nelibi zpusob kterym OSMF
nuti lidi do zmeny. (Viz seznam lidi co rekli, ze s tim souhlasili bez
cteni aby mohli dal editovat, a ze mazani dat se jim opravdu
nelibi).

Relicence importu a nechani originalnich dat nedava smysl,
sorry. Zpusobil bych tim ze vetsina uzivatelu zustane na osm.org a ja
si muzu v klidu pracovat na fosm.org.... na kterym budu sam. Coz neni
tak uplne to co chci.

Zatim mam pocit ze nejlepsi by bylo kdyby se na OdBL nepreslo.
									Pavel