[Talk-cz] Šumava

"Petr Morávek [Xificurk]" xificurk na gmail.com
Pátek Červenec 22 10:15:35 UTC 2011

Mike napsal(a):
> Protože je zmršená relace
> http://www.openstreetmap.org/?relation=1461184
>
> Z ní zmizely vnější cesty - někdo je smazal, ty zřejmě neměly žádné tagy
> a tak si dotyčný myslel, že jsou tam zbytečné, ale neuvědomil si, že
> jsou součástí relace - konkrétně uživatel Waldschwamm

To jsem si taky prvně myslel, ale takhle rozbitých relací je tam
spousta... Zdá se, že většina jich vznikla nějakým rozřezáním [1] (hádám
podle nízkého id a vysokého čísla verze). Zdá se, že ten problém vznikl
někdy na přelomu května a června. Mezitím tam do toho hrabalo několik
uživatelů (včetně Waldschwamm), ale nepodařilo se mi vypátrat přesný
changeset, který to všechno způsobil a nejsem si jistý jestli to bude
reálně nějak možné vzhledem k tomu, kolik času a změn se mezitím odehrálo.

Petr

[1] http://www.openstreetmap.org/?relation=253684