[Talk-cz] Ukončení lesních cest

f.remenstech f.remenstech na gmail.com
Pondělí Červen 6 20:13:33 UTC 2011

Dne 4. června 2011 21:10 Petr Kadlec <petr.kadlec na gmail.com> napsal(a):
> Ahoj,

> Pro slepé konce existuje tag noexit
> <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:noexit>, druhý problém lze
> popsat obecným komentářem (fixme, comment, note
> <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:fixme>).
>
> -- Petr Kadlec / Mormegil

Ano, děkuji, to je popis jako metadata, který se na mapě nezobrazí.
Mě by se líbila konvence ukončit lesní cestu, která se má projít
zahnutím čáry vlevo a vpravo o délce asi 1 metr. Taková jakoby značka
pružiny jen s jedním závitem: ----------------------^
Nemusel by se zavádět žádný speciální tag, rendery by to hned
vyhreslovaly až při největším přiblížení takže by si toho všimnul jen
kdo by to hledal.

F.