[Talk-cz] footway=sidewalk

MP singularita na gmail.com
Úterý Červen 7 19:51:36 UTC 2011

 On Tue, 07 Jun 2011 12:54:40 +0200, Jakub Sykora wrote:
> Zde je trochu problem s tim left a right. Staci aby nekdo otocil
> silnici a nestesti je na svete...

 Problem, ze nekdo otoci silnici a nevidi souvislosti ale muze mit
 dalekosahlejsi nasledky, napr. tim znehodnoti i oneway=yes (jednosmerka
 povede opacne), relace s roli forward a backward u relaci typu route
 (autobusove a tramvajove linky, mezinarodni silnice (E ##), atd ...) pak
 budou taky blbe. Mozna to ma nasledky i na jine veci co mne zrovna
 nenapadly...

 I kdyz napr. JOSM nektere tyhle pripady umi detekovat a pripadne i
 automaticky opravit.

 Martin