[Talk-cz] křižovatka dvou a více cest zakreslených jako dvě ways

Stanislav Brabec utx na penguin.cz
Čtvrtek Červen 9 13:22:21 UTC 2011

Narazil jsem na problém na křižovatce dvou cest zakreslené jako dvě
ways:
http://www.openstreetmap.org/?lat=50.106&lon=14.481833&zoom=18&layers=M

Navit tam je schopen navrhnout otočku, neboť nemá vůbec tušení, že ony
ways jsou součásti jedné cesty. Taková otočka v křižovatce je sice
fyzicky možná, ale proti předpisům a velmi nežádoucí a nebezpečná.
http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=50.105664,14.481799&spn=0.001163,0.002189&z=19&layer=c&cbll=50.10558,14.481802&panoid=RN5NQBURhztkfFXZkENjEw&cbp=12,314.63,,0,13.9

Jak to správně řešit? Kromě skupiny relací přikázaného směru jízdy
v každém bodě křížení (čož v tomto případě bude asi 8 relací) mne napadl
poněkud záludný způsob řešení: v místech, kde je nežádoucí jiný směr než
přímý (u obou protínajících se cest) prostě smazat bod křížení. Má
takové řešení nějaký háček?

Trochu tím navazuji na předchozí diskuse o tom, kdy značit cestu jako
jedinou way, kdy jako dvě, kdy značit i chodníky.

Vypadá to, že čím více ways, tím hůře se křížení dělá správně.

--
Stanislav Brabec
http://www.penguin.cz/~utx