[Talk-cz] Mlýnský náhon není potok ...

Karel Volný kavol na seznam.cz
Středa Červen 15 12:03:06 UTC 2011

Dne St 15. června 2011 Michal Grézl napsal(a):

> Bavime a jmenuje se to Mlynsky potok,

no tak třeba rybáři jsou jiného názoru ...

http://www.mrk.cz/rybarske-reviry.php?id=2134

K revíru patří:
Mlýnský *náhon* od vtoku do Moravy v Olomouci až k česlicím na elektrárně v
Březové.

> od Moravy se oddeluje u Templu
>
> http://openstreetmap.cz/?zoom=16&lat=49.72042&lon=17.00181&layers=B0000FFTT
> FF
>
> pak se kousek pred Hynkovem vleva do moravy a pak zase vyleva
> (Hynkovsky splav, driv to bylo dulezite vodacke misto, nebot od toho
> splavu byla morava zakazana, ted je zakazana uz cela pry(prez leto)) a
> tece do Olomouce.
>
> Chapu, ze to je pravdepodobne dle definice uz jinej potok.
>
> Problem neni s Mlynsky potokem, ale s tim kde se jmenuje Mlynsky potok
> a kde  Mala voda.

podle rybářů je Malá voda kus toho, co vytéká z Moravy u Templu

http://www.mrk.cz/rybarske-reviry.php?id=2135

Malá Voda od mlýna v obci Víska až k jezu v Řimicích

ale taky v tom maj dost guláš ...

> Zavazne by mohly byt  informacni tabule kolem tohoto vodniho dila,
> ktere monitoruji nekolik set let starou historii mlynu na tomto nahone
> (naucne stezky).

... a taky by mohly řešit, co k čemu patří, co jsou různé části jednoho díla a
co je dílo další

válejí se někde fotky?

K.