[Talk-cz] Nová cyklomapa

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Neděle Červen 19 08:35:16 UTC 2011

Ahoj,

pro účely PrahouNaKole.cz jsem se rozhodl vylepšit renderer MTB mapy tak,
aby kreslil všechny důležité prvky cyklistické infrastruktury a další věci
důležité pro městskou cyklistiku. Testovací verze zatím běží na [1].

Co jsem přidal:
	rozlišení tras podle network a kreslení plánovaných (stat=proposed)
čárkovaně
	cyklopruh/cyklopiktokoridor(cycleway=shared_lane)/cyklobuspruh(cycleway=share_busway)
i s kreslením na strany ulice podle ":left"/":right" a jednosměrnosti ulice
	cykloprotisměrky (oneway:bicycle=no, cycleway=,
cycleway=shared_lane_lane))
	kostky(surface=cobblestone
	(cyklo)přechody
	předsunutou stopčáru (cycleway=asl)

Grafickou podobu jsem zatím moc neřešil, proto jsou ty přidané ikony dost
neumělé.

Má někdo nápady na nějaká další vylepšení / podporované tagy?

Jestli je tu někdo z Brno na kole, tak bych se chtěl domluvit na značení a
grafické podobě jejich doporučených tras. Ty trasy by bylo dobré označit
nějakým tagem, aby bylo jasné, že jsou to doporučené trasy. Má někdo nápad
jaký tag by to měl být?

[1] http://cozpserver2.jinonice.cuni.cz/mtbmap/index.html

--
Petr Dlouhý