[Talk-cz] Nová cyklomapa

Tomáš Tichý t.tichy na post.cz
Neděle Červen 19 19:55:04 UTC 2011

Ahoj,
ta mapa je velmi zdařilá. MTB mapu považuji za jednu z vizuálně
nejzdařilejších turistických map a poslední dobou ji využívám jako primární
mapu. Tohle ji posunuje ještě o kousek dál.

Pár připomínek:

   1. Cyklostezky by mohly být nějak zvýrazněné - přece jen jde o
   "cyklodálnice" a na cyklomapě bych čekal, že mě praští do očí.
   2. MTB stezky naopak trochu schovat, nebo je dát do samostatné vrstvy,
   přece jen pro běžného dopravního cyklistu nebo turistu nemají moc význam.
   3. Renderovat railway=subway_entrance - pro mě jako líného pražského
   cyklistu je to docela významný bod infrastruktury :-)
   4. Zvážit navrácení vrstevnic
   5. Ve velkých zoomech renderovat traffic_calming (zhruba na úrovni
   přechodů pro chodce)

Díky za skvělou práci !

=TT=