[Talk-cz] Oauth strasi?

Jakub Sykora kubajz na kbx.cz
Úterý Červen 21 06:31:48 UTC 2011

Abych pravdu rekl, tak jsem tohle moc nesledoval i kdyz jsem vedel, ze
to dopadne jako pru.er, ale faze 4 me trochu desi a jeste vic po ni faze
5. Pokud bude clovek pro kompletni dataset muset mergovat finalccby.osm
a novou odbl databazi, tak to bude pekne na "vite co"... Tech dat, ktere
z DB vypadnou, nebude malo - vizte [1]

[1] http://odbl.de/czech_republic.html