[Talk-cz] Oauth strasi?

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Úterý Červen 21 12:05:24 UTC 2011

2011/6/21 Jakub Sykora <kubajz na kbx.cz>:
> Abych pravdu rekl, tak jsem tohle moc nesledoval i kdyz jsem vedel, ze to
> dopadne jako pru.er, ale faze 4 me trochu desi a jeste vic po ni faze 5.
> Pokud bude clovek pro kompletni dataset muset mergovat finalccby.osm a novou
> odbl databazi, tak to bude pekne na "vite co"... Tech dat, ktere z DB
> vypadnou, nebude malo - vizte [1]

> [1] http://odbl.de/czech_republic.html

Pokud ty data opravdu smazou, coz udelaji, a nikdo je neda zpet, tak
se bude muset zustat u forku, nebot zadne mergeovani pravdepodobne
nebude mozne. Nehlede na to ze budeme mozna muset vymazat veskera
importovana data, u kterych puvodni vlastnik nebude souhlasit s novou
licenci.

Pro zacatek http://fosm.org/

--
Michal Grézl