[Talk-cz] footway=sidewalk

jzvc jzvc na tpfree.net
Čtvrtek Červen 23 22:47:49 UTC 2011

Pokud vim, tak to co je znaceno jako "ulice", tam se defaultne
predpoklada chodnik z obou stran. Pokud tam neni, nemelo by to byt
znaceno jako ulice (ani ve meste, ani ve vsi). Jinak chodniky vytahuju
extra v pripadech, ze nejsou primo soucasti ulice, ale osobne me taky uz
nekolikrat napadlo, ze by mozne nebylo od veci to resit podobne jako
reky - maji svoji osu + "brehy", ktere by mohli byt dvojiho typu - jeden
by oznacoval okraj vozovky, druhy okraj pripadneho chodniku. Tim by se
zaroven poresila ruzna sirka pro reneder.