[Talk-cz] footway=sidewalk

jzvc jzvc na tpfree.net
Pátek Červen 24 18:06:31 UTC 2011

Dne 24.6.2011 15:05, Stanislav Brabec napsal(a):
> Jak jinak tedy označit ulici ve městě bez chodníků? Není snad správně
> highway=residential sidewalk=none foot=no?

> Silnice mají tag width, který je k tomu určený, ale skoro nikdo ho
> nepoužívá.

To neni to prave orechove, protoze spousta silnic neni pekne stejne
siroka vsude ... ;D Ostatne viz letiste - na Ruzyni jsem drahy (podle
zahranicniho vzoru) obtah a vypada to (predevsim ve vetsich zoomech) o
dost lepe (respektuje to sirku a pomery jednotlivych prvku). Navic v
pripade tech ulic vypada hloupe, kdyz jsou pri vetsim zoomu domy kolem
uzonke silnicky, pritom vim, ze ta silnice je samo (vcetne chodniku) na
doraz k tem domum.

Samo tohle je jen reseni vizualu, pro navigaci a dalsi funkcionalitu je
to nepodstatny.