[Talk-cz] "Infikovaná" data

Tomáš Tichý t.tichy na post.cz
Čtvrtek Červen 30 20:38:08 UTC 2011

Zdá se mi, že jsem tu asi trochu nešťastnou formulací vzbudil pěkný FUD :-(
Omlouvám se.
Jen aby bylo jasno, nikdo žádná data zatím nemaže. Data, která jsou k
dispozici teď a které vzniknou až do dne "D" kdy se změní licence zůstanou k
dispozici "navždy". Projekt OSM je bude poskytovat po rozumně dlouhou dobu i
nadále a vzhledem ke svobodné licenci budou existovat dokud budou mít pro
někoho význam.

Pro ty co novou licenci odsouhlasili tedy není zatím žádný důvod přestávat s
editacemi, fork bude možno udělat kdykoli (a fosm.org to také tak zdá se
zamýšlí).

=TT=