[Talk-cz] "Infikovan?" data

Mike mike na mikecrash.com
Čtvrtek Červen 30 21:21:00 UTC 2011

Můžete mi někdo vysvětlit, jaký smysl má ten reimport? Přece pokud
vezmeme data, které vytvořil někdo, kdo s novou licencí nesouhlasí, a
znovu je tam naimportujem ve stejném znění, tak mi to přijde stejné,
jako je kopírovat z čehokoliv jiného. Ano, v současné době jde o volná
data k libovolnému použití - takže to vlastně jde, proč to ale pak
prostě neudělat pro všechno - vytvořit uživatele "reimport" a všechna
data, která by se jinak smazala, se přeimportují a bude vymalováno.
Nějak mi to nedává celé smysl. A už vůbec ne, že budou nakonec dva
projekty, což je v podstatě proti smyslu OSM.

A nějak se mi také nechce věřit, že by se ta data opravdu smazala,
maximálně, že by jich tam bylo velmi velmi málo. Jinak to může takto jet
v podstatě donekonečna. V současné době by ale došlo ke smazání snad
poloviny mapy, což si snad nikdo nedovolí. A jestli ano, tak projekt asi
opustí hodně lidí, protože na tohle mít nervy nebudou.