[Talk-cz] dibavod A04 = ditch

hanoj ehanoj na gmail.com
Úterý Březen 1 18:39:10 UTC 2011

Ahoj,
prubezna zprava o stavu melioraci respektive "source=dibavod A04",
"dibavod=ditch":

Data jsem z planet extrahoval, zbezne jsem je prosel 26. unora 2011 [1]:

1) dataset obsahuje ~10.000 way z toho jen s < 1% existujicich bylo meneno
2) import datasetu je nekompletni (obsahuje jen data mezi zem.š. 14,1
a 17,3 stupne)
3) mala cast dat (pres vseobecny skepticismus) odpovida nejakemu
povrchovemu elementu, maly potok, ci remizky, povrchove meliorace,
pripadne i nekde vc propustku skrz komunikace

Z duvodu 3) si myslim, ze by bylo skoda data smahem smazat. Protoze
nelze pro velke mnozstvi dat rychle projit cele uzemi CR, navrhuji
proto namisto vymazu data jen pretagovat tak:
a) aby se import nevykresloval na mape (stale plati ze vetsina je nesmysl)
b) byl doplnen instrukci pro uzivatele, kteri nemaji o importu
informace, co s temito prvky maji delat.

NAVRH pretagovani:

fixme:waterway=ditch
fixme="existuje-li jako odvodnovaci kanal oprav linii dle ortofoto nebo smaž"

ha
hanoj

[1] http://osm.templ.net/ditchO.zip