[Talk-cz] dibavod A04 = ditch

Mike mike na mikecrash.com
Středa Březen 2 12:25:38 UTC 2011

Možná ano, ale na druhou stranu to člověka přinutí se nad tím zamyslet,
kdežto jinak by si ani nevzpomněl, že tam nějaké stoka byla

Filtrace toků už se také řešila, není ale přesně jasné, který tok je
přesnější, takže jsem pro to postupně procházet ručně. Už jsem také
zažil, že nebylo správně ani jedno :)