[Talk-cz] dibavod: vodní toky uvnit? vodních ploch

Mike mike na mikecrash.com
Úterý Březen 8 07:56:04 UTC 2011

Druhý důvod je ten, že pokud stáhnu relaci toku, tak poznám jedním XAPI
dotazem, které části (a jejich délku) jsou nádrže a které jsou volně
tekoucí bez toho, abych musel počítat průnik s vodními plochami, což už
se musí řešit nějak programově. To je docela důležitá vlastnost.